Monday, May 8, 2017

Mauricius 🌴

Tak jestli jsem si myslela, že Nairobi byla můj nejlepší layover, tak jsem nevěděla, co mě čeká hned o pár dní později. Řeknu vám, že to je opravdu ráj na zemi. V životě jsem nebyla na hezčím místě a to počasí ještě nebylo úplně stoprocentní. Takže kdyby svítilo celej den jen sluníčko už by mě odsaď nikdo nikdy nedostal. Hodně jsem se před cestou bála jakou budou mít crew, protože to je přeci jenom místo, kde je fajn mít k sobě dva lidi. Jenže skvělý na tomhle resortu je, že se tam sejdeme hned dvě posádky. Na Mauricius lítáme hned dvakrát, takže jedna crew přiletí někdy kolem oběda, což je noční odlet z Dubaje a druhá crew přiletí na večer.
Zjistila jsem to, když jsem se večer vydala na
večeři. Paní před vstupem jako vždy na čele přečetla emirates crew, tak mi ukázala, že pro nás máme dva stoly. Jeden byl prázdnej a druhej z půlky obsazanej, tak jdu samozřejmě k tomu, kde nějaký lidi už seděli, ale čim víc se přibližuju tak se mi zdá, že jsem ty obličeje nikdy neviděla. Ono občas je těžký ty lidi rozeznat mimo uniformu, ale pak jsem si uvědomila, že jsem je fakt nikdy neviděla. 
Otočila jsem se a sedla si k tomu druhýmu stolu. Za chvíli už jsem viděla Heshama ( z naší posádky). Šel ke mně a pak najednou kričí, že tamhle u stolu má svýho kámoše, že jsou to ta raní posádka. No teď už mi to dávalo smysl. Takže jsme si sedli všichni spolu a jak lidi začali přicházet jeden stůl nám byl opravdu malej. 
👇👇👇👇👇
Po večeři jsme se odebrali k bazenovýmu baru na drinky. Místní rum je opravdu velmi silnej.. Hodně silnej..I když moc dobrej. Tak jsem zpátky odlítala s dvěma flaškama v kufru. Všechno tam mělo takovou krásnou, africkou, dovolenkovou atmosféru. Hrála živá kapela, lidi byli šťastný, k tomu jste hodily ještě nějaký tanečky.. Néé, vůbec jsme to tam všechno neroztancovali hehe. 
No na pokoj jsem se dostala asi až v půl 4 ráno. To mě, ale nazastavilo od užití druhýho dne. V půl desátý jsem vyrazila na snídani a pak už to bylo jen moře, bázen, moře, nějaký ty vodní sporty a moře. Opravdu jsem si to náramně užila. Užila bych si to ještě víc, kdyby bylo lepší počasí, ale to už byl jen takovej menší detail. S pár lidma jsme dokonce zůstali po Mauriciu v kontaktu. Zkrátka pokud hledáte nějaký exotický místo, určitě volte Mauricius. Jen se radši vyhněte dešťový sezoně, který trvá zhruba od května do září.
 XOXO💋
A pokud jste ještě nečetli minulý článek, můžete si ho přečíst ZDE

1 comment: